21 April.

Grattis Porr! (susanne persson) Nu är hon 17 jippie!!!



Skolan
Matte- jobbade faktiskt ganska duktigt, kände mig lite bra :D
Mäsk- Kunde kanske gått bättre, men vad kan man förvänta sig när man jobbar om Mormoner? :P Och jag och cissi upptäckte en härmare, igen, åh vi dränker henne! 
Engelska- USCH! jag hatar våran vikare! som cissi säger, skaffa dig ett liv!!
Mat- det var för en gångs skull god mat idag, otroligt :P
Svenska- Cissi satt hela lektionen och försökte logga in medans jag och Bizz jobbade. tycker synd om henne<3

Förövrigt är min mobil rätt go. den hoppade ur min ficka och gick i massa delar. displayen åkte till och med av, men den funkar ändå. det är vad man kallar en supermobil:P

sen vare träning, jobbigt men rätt kul, har kommit på att jag KAN använda min vänsterfot, jag är STOLT :D blir nya fotbollskor till seriestrat hoppas jag på, vet vilka jag vill ha :D

Ska träna min mage nu så den blir perfa ;) bye<3!


Two hearts beat toghether, this love is forever <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppade ur var det ja..

2009-04-22 @ 10:29:49
Postat av: Jennie

Precis, den hoppas nog ur annika :p

Jag ska oxå köpa nya fotbollsskooooor :D så vi har nya och vackra fötter till seriestarten, tjohoo ;)



din mage är redan perfekt unge :o



<33

2009-04-22 @ 16:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0