25 april - Kul dag :)

blev väckt vid tio av david som bara plågar mig med sitt tjat, hehe(a) kom på att vi skulle försöka umgås lite med kompisar idag så jag frågar jennie, men hon kunde inte. sen insåg jag att det inte går några bra bussar så jag bestämde mig för att vara ´hemma, men så fick jag ett sms från frida som undrar om jag vill gå på stan. så jag tar busssen till stan och blir mött av frida vid sandtorget, min första kommentar var typ: det var längesen jag hörde din röst, haha. jag är knäppt ;) sen gick vi runt och pratade och kollade lite på kläder. jag köpte inget , förutom glass, men frida köpte lite mer :) sen satte vi oss och åt glass på torget och ´pratade ännu mer :) har typ inte träfaft henne på typ ett år så vi hade en hel del att prata om, ;D sen tog hon buss till skultorp och jag till david. och nu sitter jag här :)

tack Frida för en kul dag, måste träffas oftare<3

blir väl en myskväll med älskling ikväll. :D

Jag saknar Cissi<3 pratade med henne i en timme i telefon i torsdags, kuligt<3

nu ska jag och david gå och köpa glass tror jag, pusshej<3



Bild gjord av David Pehrsson<3 Jag älskar dig<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0