drömmar...

Jag litar på er Cissi och Jennie, jag är nog normal och gör nog inget fel, även om allt känns lite knäppt. <3

Skolan:

Matte- jobbade inget, satt med cissi när hon planerade resa, bizz var duktig och jobba, eftersom hon var den enda med bok med sig. Jag hoppas cissis planering går igenom nu<3

Vård och omsorg- åsa stod och prata en hel lektion om ergonomi, ha ha, skit kul... NOT! speciellt inte när man är i sängrummet...

Idrott- blev typ mosad av alla volleybollar, usch, jag suger på volleyboll, alla andra kunde ju, förutom jag, någon som har lust att hjälpa mig nästa gång? (a) HAHA!

Engelska- Jävla cp vikarie! vi saknar Louise, vi blev ju tvugna att prata engelska, haha, ne men seriöst, han låter oss inte göra som vi själva känner är bäst, kul att han sabbar vårat skolarbete. som cissi sa: Skaffa dig ett liv!

SLUT

Gick till syo efeter skolan, fan att det ska vara för få som söker så att man måste välja om. hade tänkt att ha människor i behöv av stöd och alternativmedicin, men båda kurserna fick för få folk så fick välja till ngt som kan sabba mitt liv! valde sjukvård och scenisk musikproduktion, hoppas det blir lika bra, kul blir det nog med detandra valet iaf.

sen gick jag, cissi och bea till american pizza, jag hann precis smaka på cissis bit innan jag var tvungen att gå till bussen. mötte mina systrar där och så åkte vi och åt på max, nej cissi, jag har inte sålt min själ dit, är fortfarande kvar på mc donken med dig! <3 sen åkte vi till maxi där vi köpte en mobil och presentkort på blomsterlandet till mamma som fyller år på söndag :) blev även några stopp i andra affärer och jag är nog skyldig Emmelie 500 snart för allt jag lånar av henne. Snell är hon<3! tog även en glass med syster Marika :) god nya magnum, mums!<3 Mums kan man även säga om en annan sak, MUMS! nej nu får jag sluta... (a)

förövrigt har jag smått ont i mitt ben tack vare kära Elin :) en innebandysarg kan göra stor skada ;) men jag förstörde ju för henne på volleybollen idag, så nu är vi nog kvitt ;)

Tror jag ska sova snart, är rätt trött, och jag och jennie ska ju mötas i natt ;) haha! och gråta ner kudden med mungipan, det är cissis citat!


 
You spinn my head right round! 



Jag älskar min David Pehrsson, nu och för alltid<333!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det känns knäppt, inte så konstigt att det gör, men det är helt normalt i alla fall :D trust us! <3



Vi möttes faktiskt i natt :o iaf hos mig :p



<33!

2009-04-18 @ 12:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0