Nu så!

Nu har jag skaffat mig en blogg, vet inte om någon kommer läsa den, men det märker jag väl ;P

igår var jag smart! (a)
våran lärare Patrik stod och pratade med mig, Cissi och Bizz om att han försökte få sin son att inte ha häng. vi kom alla tre fram till att det är skit fult om byxorna hänger nere vid knäna, men att det kan vara lite snyggt om man såg lite av kalsongerna ;). då sa jag den smarta kommentaren : "vill man se mer så tar man kontakt!" alla typ aploderade åt mig för mitt smarta uttalande! Patrik skulle säga det till sin son sa han. ;D

Idag klantade jag mig ordentligt!
Jag gick in på gina med Cissi för jag skulle prova jeans legings och köpa örhängen. där träffar vi lotta och sofia som också provade såna. när jag väl skulle ta på mig de så lossnade larmgrejen och en nål sticker ut. självklart så skär jag mig på den på tummen och börjar blöda! cissi , som har fobi mot blod får panik och räcker mig ett papper. när jag kommer fram till kassan ber lotta om ett plåster åt mig. och eftersom jag handlade för över 250 fick jag en stämpel, och som plåster på såren så fick jag en extra stämpel. :D utanför så är såklart syskonen Cissi och lotta lyckliga över att dom fick mig till att klaga.

Så om ni vill tjäna extra, skär er på gina! ;D

Matteprov imorgon med Bizz pch Cissi, det kommer nog gå bra :D har inte övat ngt, en vanlig dag för mig ;)

ska krypa ner i sängen nu,
 
Sov sött(a)

//A-k<3


Söndag, en evighet dit. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

klaga mera! pengar på fredag! xD eller heter det Party på fredag? <33

2009-04-07 @ 21:03:20
URL: http://mainstraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0