hello beautiful <3

egentligen ska jag inte skriva här, men det är väl enda gången man få säga det man vill. har slutat prata, typ. för allt jag säger får jag höra att jag inte borde ha sagt. jag är mänsklig, det är allt jag säger till mitt försvar. får väl se hur mkt jag pratar imorgon.

så, veckan, det har typ inte hänt ngt, förutom att jag har sagt för mkt. men hello, jag ska bli fröken perfekt, inte säga ett enda ord om något dåligt, för en väska kan ju aldrig väga för mkt, och jag har aldrig skavsår. åh, veckan vare ja, systrarna kom hem igår, fick en väska som lovat och jag vill ha enn band till den, kan man köpa bara ett band tror ni?

veckan har inte fått ngn bra start, men det blir nog bättre frammåt slutet, för då blire matfestival med de bästa<3

dessutom kommer lönen imorgon, 3620 stod de på lönebeskedet, ska skaffa ngt nytt tills festen, de behövs, för jag och mathilda ska ha kul i buskarna ;) hahah.

ska nog sova nu, börjar åtta imorgon och vet inte vad jag ska ha på mig än :S godnatt<3



won't say a word,<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman, med mig behöver du inte vara tyst. <3



ett band kan du nog köpa separat tror jag :) går gärna en sväng på stan med dig! :D



Förlåt att jag inte går med er på matfestivalen, menmen, next time :) <3

2009-08-27 @ 18:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0