liar liar...

Så, nu har folk (Cissi&jennie) tjatat igen. mitt liv är ju ändå ine intressant :P
 
idag böjade dagen med en sväng till stan med Fäger. köpte smink och ögonbrynskniv. Jennie köpte SKOOOOR!, värmeskydd(sånt jag har) och en kalender ;) tjafs via sms är en del av dagen med. jennei cepar på bussen och på kvällen fixade vi hår. först jennies, sen idas och så skulle vi fixat mitt men det ska david göra på onsdag, han är bässst<3 eller?...

"jag skulle göra allt för dig för att se dig må bra, för att få se dig att le, skratta och va glad"  
         -Jag älskar dig bby<3 för alltid<3


veckoplan:
tisdag- Städa med mamma, tränning och sen till David.
Onsdag- Få håret färgat, umgås med davd det sista.
Torsdag- Skola :/ Tränning på kvällen.
Fredag- Skola. Handla kräftor med jennie till lördag :)
Lördag- Match på torsö... inget jag ser fram emot... kräfrskiva med laget på kvällen:)
Söndag- Match mot gullspång, hemma. sorgebindlar på...


Cissi (cis)- Kexchoklad ska med och du ska bli puttad!!:D

snälla, bara, poff! bara jag slipper se dig mer...

kisses<33




Trust...♥


Kommentarer
Postat av: -C-

snälla poff? va? :(

Fin bild <33

2009-08-18 @ 00:39:34
URL: http://mainstraw.blogg.se/
Postat av: Nennie!

Poff!!



ditt liv är mycket intressant, och speciellt vårat jävla tjöt på msn ;D <333 och så mitt tjöt på bussen oxå gillar vi, eller iaf jag (Y)



<333

2009-08-18 @ 00:49:15
Postat av: Sebbe

tror jag ska läsa din blogg ^^

2009-08-18 @ 13:12:04
Postat av: -C-

Hahaha Sebbe hittade till din blogg thx to me :)

2009-08-18 @ 13:26:04
URL: http://mainstraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0