skolan just nu :/

Så, då ´har vi börjat igen, och slutat :P började åtta imorses i ett svaligt klassrum som gunilla sa;) sen vare den första och enda lektionen för idag, matte. man blir lite rädd när man tänker på de han sa om kursen, men det kommer nog gå bra, men jag kommer bli hungrig på lektionerna, för han snackar om mat hela tiden. det gillar cissi ;) sen tio i elva (då vi slutade) så har jag och cissi hängt i matsalen, jag har hoppat av en kurs och sen hamnade vi i oplandet. jag kan även meddela att jag inte kan stava idag, så om ni upptäcker några stavfel så klaga inte. (CISSI!)

ikväll blire träning och sen fotboll heöa helgen typ. kanske gbg imorgon, men vem vet:)

ska kika tider till de nu, puss<3!

cissi är bäst tkr hon : P

Kommentarer
Postat av: Sebbe

vilken kurs hoppa du av ?

2009-08-21 @ 14:49:31
Postat av: -c-

Jag tycker inte.. jag vet!!

vi är bäst.. loves our cow <3

2009-08-22 @ 23:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0