Update!

wtf, får väl blogga nurå, för mina söta vänners skull :P

sista veckan jag jobbar nu, bara två dagar kvar, gött som fan, men det är lite ont om folk däremot, tråkigt :/ vart fan är allt folk? har folk ingen badlust nu längre? tråkigt :/ 

nu är älsklingen äntligen hemma, han var här i måndags och jag fick ett armband och han har ett liknande. ett litet bevis på våran kärlek, han är så söt. David, me love you<3 dessutom gillar jag getar, inte getter, getar! :D 

på lördag äre olstorp som gäller, hela dagen ;) först ska man hjälpa till med matserveringen mellan 10 och 14. sen på kvällen ska man dit med världensbästa Jennie Fäger :D vi ska stå och lyssna på björn rosenström från chokladhjulet. längtar :D

  

Grattis till Martin och Tommy som  båda blir 17 år Idag :) (Jag var först med att säga grattis till Martin :D )

ne vafan, ska väl lägga mig strax, måste ju jobba imorgon, sen äre träning på kvällen :)

Have fun :)

Saknar cissi och Jennie<33



Vart är festen? <3

Kommentarer
Postat av: -C-

Precis VART ÄR FESTEN?!

grattis till båda.. Btw.. ny bild på Tommy?

2009-08-06 @ 00:51:37
URL: http://mainstraw.blogg.se/
Postat av: Fägratösen!

Bra annika, ett inlägg att läsa, äntligen ;D



BJÖRN ROSENSTRÖM, nu jädrar, ska bli super! Hela lördagen med dig ;D Början kanske inte är det roligaste, men kvällen sen, tjoho :D !



Håller med.. Where is the party? Jag är partysugen (Y)



du är saknad <3

2009-08-06 @ 11:18:46
Postat av: -C-

Fäger?! mobbas inte :( jag vill Oxå på Bjôrn :(

Jag vill fEsta!!!

2009-08-08 @ 15:54:57
URL: http://mainstraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0