<3

sorry, har inte skrivit på flera veckor, men det är igen som läser så det spelar väl ingen roll ;)

dessutom är det inte mycket som har hänt, törbodafestivalen med bästa jennie<33

ösjönäs lägret va det bästa i all tid och jag saknar det som fan! bättre vänner kunde man inte hitta på lägret<3 bilder kommer när jag får dem av ann-sofie :)

igår planerade jag, porr och hanna inför lördag, ser verkligen fram emot det :)

såhär ser min vecka ut:

Onsdag: Rida med Jennie och mathilda :)
Torsdag: Till badet för planering av sommarjobb nästa vecka
Fredag: David tror jag :)
Lördag: Träffa gamla vänner :)
Söndag: kanske bio med Jennie :)

Sen är det dags för jobb :3



Bild från törebodafestivalen med bästa!<3



Jag saknar min porrkompis Cissi<33



What hurts the most, <3

David, min älskling och ingen annans<3


Kommentarer
Postat av: Fägeräger!

Bästa vännen, jag läser ju din blogg ;D <33

2009-07-15 @ 15:34:32
Postat av: -C-

Jag reeeadar juh din blogg :( jag har väntat i flera år på att du ska skriva :/ Diss på mig och Jennie !!!



Du ringa mig ngn dag? vi har juh inte träffats på daaaaar :( <3333

2009-07-15 @ 18:28:50
URL: http://mainstraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0