din jävel!

Du har förstört ett liv, och du ska fan få lida! du kommer få fan tills du inser vad du gått miste om och efter det kan du börja springa, för du ska bli jagad ända till helvetet! hon är den bästa som finns i hela jävla världen! du har gjort det största misstaget som går att göra!

visst detta är inte mitt problem, men jag bryr mig och ställer upp för mina vänner.

du är en del av mitt liv, jag lämnar dig aldrig!<3!!!!





sommarjobb nurå, KOM OCH BADA!! är där 10-18 måndag-fredag :) skit i att det är dåligt väder, komkomkom :D



Pratar med bästa cissi i telefon just nu, hon är saknad!<333333

dessutom är jag bäst :D jag ska visa er :D



nå? är jag inte bäst? :D


saknar jennie! <333333

ska sova strax, upp och jobba imorgon ;)

pussssss!<3!

p.s. Cissi är bäst!<3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du är bäst, jaaa :D M-k och berra ;D (a)

Jag saknar dig som ja vet inte vad! Måste träffas snaaaart (a) :D Och jag ska komma ner till badet nån dag, men inte när det är sånt skitväder, haha :p Lovar att komma nån gång nästa vecka! :D <3333

2009-07-23 @ 13:37:18
Postat av: -C-

Jag älskar dig <3 du är verkligen min engel <3 elskar dig huun<3 du är verkligen det bästa som hänt mig.. han ska få lida.. han ska bli sparkad på när han ligger ner.. DIE DIE DIE MY DARLING !!



Elskar dig <3

2009-07-23 @ 15:02:42
URL: http://mainstraw.blogg.se/
Postat av: -C-

haha jag hade inte sett att du har skrivit att jag är bäst (= har inte din mamma lärt dig att man inte ska ljuga?



Har du glömt bort din blogg eller? jag sitter juh och väntar :(



2009-08-04 @ 17:39:20
URL: http://mainstraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0