9 dagar kvar!

nu är det inte långt kvar och vi fick ledigt den sista lektionen, ändå sitter jag fortfarande kvar i skolan, jag är cp, men vad gör man inte för en dag med fia och nya skor :) mamma betalar hälften ;) ny bikini ska jag inskaffa också, men hittar inte så många bra, har hittat en men villl ha fler alternativ, tips? :) nu ska jag väl plugga lite, har tre inlämningar kvar, sen är det slut på skiten :D

Nu är mobilen min föresten, happy :D har dessutom klippt lugg, inte det finaste och ångrar mig, men men, den växer ju ut igen. och käft cissi! jag vet att du hade rätt! :P

40 minuter till fia slutar, 39 nu :P jag är störd:P

ikväll blire träning, och på tal om fotboll så stog jag i mål på matchen i söndags mot töreboda, vi förlora med 3-1, som vanligt när jag står.

JENNIE FÄGER! jag saknar dig (a) <3

Cissi är bäst, i mitt hjärta, så står det på varje dag den här månaden, hon är CPPPPP! elskar henne ändå<33

pussss<3


Jag älskar dig, vi passar som två bitar i ett pussel<33

Kommentarer
Postat av: Jennie

jag saknar dig med honey! min lilla gulleflun <33



du äger i mål, idag kommer du inte släppa in några mål, du är grym! :D

2009-06-03 @ 14:27:54
Postat av: Kåtkorv

haha du äääääääääääälskar mig Haha jag skrev älsklar mig först hahah omg jag är knäpp :F hahaha



VAD... VAR ... DET... JAG ..SA?????!!! Elskling <3 kåtkorv! och tvärtom

2009-06-05 @ 16:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0