Tomorrow<3

Imorgon bär det av till Ösjönäs med Porr! :G kommer hem på söndag och kommer bara kunna nås via brev. skicka gärna:D

Adress:

Ösjönäslägret "Väsen"
Annika Johansson Norra Billing
Ösjönäs
695 97 Tived

Så när jag kommer hem lär jag vara en liten skogsmulle ;) längtar verkligen, men kommer sakna de bästa! David, Cissi, Jennie<3


Det här är Susanne Porr Persson, hon kommer vara en stor del av mitt sällskap i veckan :)


En bild från ett liknande läger som jag var på för flera år sen. Ann-Sofie Sjögren och jag på bilden. Ann-Sofie kommer vara våran Ledare större delen av lägret. en mycket rolig person kan jag säga :)

Och ja, jag var en liten ful skit där, så mobbas inte! HOSTcissiHOST!

Ska väl packa vidare nu så jag får med mig allt. Puss!



I'm gonna miss you when i'm gone<33

 

Kommentarer
Postat av: HAHAHAHAHA

fan va söt <3 elskling då <3



hetnows

2009-07-02 @ 20:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0