Snart!!<3

 

Snart är den här skönheten min, ska beställa den idag förhoppningsvis :D 
Kanske lite dyr men det är den värd! åh, jag längtar :D 
Vad tycks? (a) 

Ska berätta lite om helgen, helt wonderful! lördagen åkte jag till sötaste jennie gulleflun fäger för hon var 16 och SÖÖÖÖT! hon fick paket från mig och utsidan var typ finare n insidan(a) sen blev det tårta , mummms! sen låg vi på studsmattan och mööös! :D sen åkte vi in till thai house och åt mongolisk bufé, förrätten var nog godast :D vi tog ett litet strög runt i skövde och sen till olstorp. sen hem och kolla på twilight!<3333 åh, jag älskar den filmen och jag längtar till nästa! <3 somnade runt ett trötta och nöjda över att hon blivigt äldre :D och för att hon var så söt (a) 

Jennie, jag har bruna beeeeen! :D <3

söndagen vaknade vi runt ett och vi satt vid datorn lite och sedan spelade vi singstar, jennie vann typ hela tiden :( <3 
sen åkte jag hem för att byta om sen vidare till lerdala för att kolla på damlaget när Gulleflun var med :) bra var hon :) 
 
Trevlig helg med den bästa gulleflun som finns :D 

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA JENNIE! YOU ARE THE BEST!<3<3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Mobilen är very snygg! :D får hoppas den är bra då eftersom den är lite dyr, hehe :p



Helgen va kunglig! DU är liksom bäst, på alla plan gulleflunen min<33 Presenterna va oxå bäst, både inuti och utanpå, det inuti har jag på mig precis nu och det utanpå står på min bokhylla och lyser upp mitt rum :D<333

Nåt annat än att älska Twilight går verkligen inte, den va bäst och jag längtar oxå tills den andra filmen kommer, för den ska du och jag kolla på! :D



Helgen va helt klart bäst, men nåt annat kan den inte bli när den spenderas med dig <33 du är mitt allt och lite till, helt klart bättre än bäst och till och med mer än det! <3333

2009-05-25 @ 16:33:57
Postat av: Kåtkorv

Jennie? Ak har fuskat!! brun utan sol och solarium!!..



2009-06-05 @ 16:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0