bääst<3

happ, nu är man sjuk bara för att en viss person var hemma hos mig i onsdags och var förkyld, nämner inga namn, HOSTdavidHOST! verkligen host! men man får väl ta sånna saker ibland, jag älskar han iaf(a) <3

har börjat med min APU nu också, kss avd 71. rätt jobbigt med en massa jobbga ord, fattar inget, dessutom är hela avdelningen fylld av stomipåsar som luktar apa! förer som inte vet vad det är så är det en påse som allt bajs hamnar i, jättemysigt! höll på att spy första gången. dessutom kommer jag behöva jobba på min födelsedag, 7-16. lite jobbigt faktiskt, men efter blire fika med de bästa! <3 får väl se hure blir påkvällen sen, hoppas på blommor av älskling(a)

11/9 1992, katastrofen blev till! <3

cissi är saknad, fiiiika imorgon tror jag:)

Jennie Fäger, ses på tisdag :D <33

nu ska jag springa och pussa sönder min älskling :3 <3

pussheeeej<333!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tisdag blire träääääning! :D och träffa dig, puss på det!



ingen katastrof som föddes den 11 september 1992, bara världens bästa människa! (a) <333

2009-09-07 @ 17:07:50
Postat av: -C-

Vilken katastrof:O

Vilken fin överraskning du fick va? Världens uskämmning på rådhuset? (A)

2009-09-12 @ 21:30:10
URL: http://mainstraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0