?

Jag vet inte... allt är bara en stor röra. vad har hänt? allt och inget. ALLT för mig, inget för många. jag tänker, och drömmer konstigt. kattungen som fräser och att förflyttas snabbt mellan stan och hem. ni är med, och så försvinner du. kattungen fräser. allt är uppochner i mitt huvud och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. det är ju ingenting, för många. sometimes you gonna have to loose, det hörde jag nyss. och då slog det mig. allt håller inte för alltid. vi får väl se. jag är kanske bara förvirrad. alla låttexter bara stannar till i mitt huvud. känns som tiden har stannat och jag vet inte hur jag ska få igång den, kanske det inte är upp till mig? jag borde nog se det som många andra, ingenting, allt blir kanske bäst så. och drömmen, det var åt mig kattungen fräste, inte dig, som jag tycker den borde. detta inlägg får mig att framstå som sinnessjuk typ, men jag är bara förvirrad. tänker för mycket. jag vill fan bara vara lycklig, jag hatar denna känsla. Jag vet inte...



Sometimes you gonna have to loose. <3

Kommentarer
Postat av: fäääger

annika. du vet vart jag finns. Bara att höra av dig, jag förstår dig.

och ja, inlägget är lite svårt att förstå, men det är helt förståeligt med tanke på det som är på gång...

<33

2009-09-17 @ 13:14:03
Postat av: -C-

Elskling ? <3 Ring mig? elskar dig massor ! <333333

2009-09-18 @ 13:01:29
URL: http://mainstraw.blogg.se/
Postat av: Sebastian

finns om du vill snacka Annika

2009-09-21 @ 11:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0