Jag kan föda barn!

hahah, knepig rubrik :P men jag gjorde ett test på tonår, man skulle välta en ask med näsan medans man stog på knä med fötterna i luften och händerna på ryggen, jag kan :D ivan också xD så provade jag och ivan att ställa oss upp samtidigt rygg mot rygg. så innan vi började sa jag 1, 2, 3 så kör vi. han sa: nej men det går inte, det funkar inte. och efteråt sa emmelie att det var såhär vi skulle låta på våran bröllopsnatt. ni kan ju tänka er vad jag skrattade! tårarna bara rann! men jag ska gifta mig med david (a) så det så! :D en mycket rolig kväll men det blev inga naglar :( kommer få vänta tills mina har växt ut en bit så dom kan fästa.

Jag vill pussa min david nu :( saknar han som tusan just nu. om det inte vore för skolan hade jag varit där just nu. det var många nu kände jag nu xD

cissi ska jag fixa present till snaaart :D mohahahaha :D sitter och tänker :D

bellas lullaby, lyssna på den, så jävla fin. älskar den låten!!!

fotografering idag med, fick stå längst upp för en gångs skull, hoppas det blir bra ;) sen var det enskilt, gud vad nervös jag var! sen blev det även kompisfoto med Cissi, Kakan och Bizz :) mysigt :D

ska nog lägga mig strax, vill ringa älskling också men får se om han orkar<3

puss<33



Kakans Porrisar på bilden<3 we love you kakan!!!!!!! <33

Kommentarer
Postat av: -c-

Hihi snart blir det kakans änglar (när kompiskorten kommer) :)

2009-09-29 @ 19:06:46
URL: http://mainstraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0