happy happy happy<3

Ännu en underbar dag i mitt underbara liv! jag fattar inte att jag kan vara såhär glad :D fast det är ju ändå bra, mamma gillar det iaf :)

idag: årets första träning på gräs, underbart! fast folk undrade nog vad jag hade tagit innan eftersom jag höll på som jag gjorde, men jag antar att det är resuktatet av för dålig sömn! ;D ny tjej i laget idag, marika heter hon, riktigt duktig i mål enligt mig :) och nästa vecka kommer therese och börjar, härligt! :)

mina nya ord som jag använder HELATIDEN: Härligt och underbart! haha :) och jag kan inte sluta le heller, förutom när min vän är ledsen, då vill man gråta...

ne, nu ska jag nog lägga mig snart, imorgon ska jag gå på sjukvården iaf ;) jag missade ju den idag xD



Live your dreams, life is waiting for you <3

Kommentarer
Postat av: -C-

tack för att du finns babe <3 härligt att se dig så glad <3333

2010-04-14 @ 11:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0