solsken, leenden och lycka <3!

Åh herregud vad underbart allt känns nu! jag känner mig som en fågel som precis har släppts fri. fri att kunna göra vad man än känner för!

jag tror faktiskt att jag har kommit över dig nu, men det känns fel att inte du känner samma. vill inte att du ska må dåligt, men jag kan inte hjälpa dig direkt... kan säga att vi hade det speciellt, men saker förändras och jag tror det är bäst såhär, jag känner iaf så. hoppas du känner så en dag snart.


åh, helgen, vilken lycka det var! fredagen började med att jag och bästa cissi åkte till one day festival, underbart! efter att ha sugit i sig en liten heliumballong och sagt haaalÅÅÅh så satte vi oss på pims och ringde elin :) sen satt jag, cissi och elin hela kvällen på pims och hade det mysigt! :D tjugo i nio var jag tvungen att springa till bussen tyvärr :( hade gärna suttit där heeeela kvällen :)

lördag morgon började med stress till flämslätt, hade ju inte packat ngt och jag försov mig, men jag hann. möte på flämslätt, underbart! kanske inte själva mötena, men all fri tid man spenderade med underbra vänner! :) man har skaffat sig minnen för livet under helgen :) som: höger, Vänster, NEJ RAKT FRAM! hahah! underbara är ni allihopa! natten spenderades i en sal med therese, jonna, pontus och christian. gitarrspelande, fotbollssparkande, massa tjöt och massage :D underbart! :) den natten somnade man halv fyra :)

söndag morgon väcks man av en jonna som skriker: KLOCKAN ÄR KVART I NIO! förklaring: frukosten började 8, mötet 9. vi kom försent till mötet, ganska så pinsamt! möte, mässa och lunch bjöd förmiddan på. sen var det hemfärd, mycket sorgligt :/ men snart ska jag och therese till allingsås :) härligt ;)

DET ÄR VÅÅÅR :D

Solsken, leenden och lycka, tre ord jag skulle beskriva mitt liv med just nu :) <3


Kommentarer
Postat av: feeeger

det är fullkomligt UNDERBART att se dig riktigt glad och lycklig! det är du värd, så njut av det och lev livet <33

2010-04-14 @ 17:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0