woho!

underbara dag! biljetter till stockholm fixade, studsar runt och är glad, fika på rådhuset, solsken och en massa härliga vänner att prata med! känneer mig riktigt duktig när jag nu för tredje dagen i rad bloggar :)

livet är inte så förändrat från igår, samma leende på läpprna, studsar runt som en liten studsboll och irriterar allt och alla och jag är pank, som vanligt ;)

just nu sitter jag hemma hos emmelie, och vi planerar lite inför mammas 50 års kalas på lördag :) kommer bli roligt att träffa släkten igen :) ver ju ett halvår sen jag träffade dem från gävle :)

ha en bra dag allihopa! pusshej! :D <33

Kommentarer
Postat av: nennie

annika har fått fnatt, har bloggat TRE dagar i rad :O jag tycker om ditt humör :D

2010-04-15 @ 12:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0