svacka...

längesen jag skrev nu, men har fan inte orkat. jag har nog en jävla svacka just nu, det enda ag gör är ju fan att sova... min vecka har sett ut såhär:

Måndag:
Praktiken började kl 7, hade svårt att hålla ögonen öppna. gick med hela dagen utan att det hände speciellt mycket. slutade 4 den dagen och min handledare är väl sådär. hade hellre haft en yngre, som inta har ont i ryggen och gnäller om det. det enda hon pratar om är ju typ vädret. när jag kom hem, efter att ha gått från vägen eftersom hon inte ville skjutsa hem mig hela vägen, antar att det kan slita för mycket på hennes lack... däckade i soffan direkt och vaknade vid halv sex, hade ingen ork med tonår, vet inte hur mycket jag ska gå där mer... blev en sov kväll, och hade svårt att sova den natten.

Tisdag:
Upp tidigt igen, fick skjuts ut till vägen av pappa och åkte sen med kerstin(handledaren) till stöpen. dagen rullade på och jag fick gå med en annan en stund den dagen. slutade två, hem och sova. orkade inte träna den kvällen, har ingen ork kvar.

Onsdag:
Började 7 denna dagen också, det enda man får göra i hemtjänsten är ju fan att städa, stödstrumpor på och sen bara stå å glo. så förstår intre varför jag är så trött. slutade fyra, hem och sova till typ sju. vid tio den kvällen drog jsg till david, fortfarande trött.

Torsdag:
LEDIG! äntligen kunde jag sova ut, en stund iaf. 11 tror jag att jag blev väckt. var en sväng till stan för sånglektion. sen tillbaka till timmersdala. på kvällen lämnade jag skor till cissi-elskling<3 hoppas de blev bra. hem och sova  hos david igen. vart fan to dagen vägen? :S

Fredag:
sov till 11 sen tog jag det lugnt med älskling. 15.30 drog jag igång med praktiken igen, jobbade kväll för första gången, kändes ganska så skönt. det värsta är ju att jag inte kommer jobba så många kvällar, ska nog byta lite. somnade sent den natten.

Lördag:
började 7 igen, fan vad det enda jag tänkte. det gick faktiskt ganska bra, fast dom skrattade lite åt mig, jag somnade i bilen på vägen mellat stöpen och tidan, men jag blev mycket piggare efter det :) slutade fyra igen och väl hemma, vad hände då? jo jag.... SOMNADE! haha. hade jag fått hade ja gärna festat ikväll egentligen, men hepp.

det känns som jag är en liten berg och dal bana, som snart störtar ner i d. vissa stunder har sian ljusglimtar men asså, jag vet inte...

kan man i 17 års ålder gå in i väggen? isf tror jag att jag är nära. press, stress och sömnproblem. humöret växlar, ibland känns det som man bara skulle kunna lägga sig ner och gråta, andra stunden vill man ut och festa med de vänner man har.

tack cissi för att jag har din musiklista på spotify, skulle nog inte klara en del grejer utan din musik. saknar dig vännen<3  Jennie, jag tror jag vill att vi ska ta den där spakvällen nåpgon dag, så bara du och ja kan umgås, saknar dig<3

finns så många vänskaper som man önsakr vore bättre, men det kanske är bara jag som känner så..

känns skönt att skriva av sig lite, för det är ju typ bara två som läser bloggen, och dom vet ju redan allt om mig.



Älskade jennie, hittade en gammal bild på oss, säg till om jag ska ta bort den, men tyckte den var söt<3



Cissi, du ser ut som en ängel, denna bilden är faktiskt från de första veckorna i skolan, då vi precis lärt känna varandra. elskling hade inte ens kommit till då ;) men alvin och gänget 2 :P nu är du elskling<3



Ska avsluta med några ord från mig i ett sms ;) 

"Be dom nypa dig extra hårt och smeka dig varsamt (a) <3 "


Ska försöka sova nu. pussss<3

Kommentarer
Postat av: fäger

alltså shit vad du är saknad.. du får självklart ha bilden kvar, så många minnen så det är inte sant! Och jag håller med om spakvällen, vi får bestämma en inom en väldigt snar framtid, för jag känner precis som du att det är något som behövs! umgås bara du och jag, det var tyvärr ett tag sen <3 FAN VAD JAG SAKNAR DIG!

2010-01-24 @ 19:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0