Brand new day! :)

tjeeeenaaa!

sitter här å diggar musik som en tok och väntar på min BUS! :D vi ska kolla på sex and the city, filmen då asså, för jag är ju så sjukt seg så jag har inte sett den :O

är på toppenhumör den här helgen faktiskt! trots de många misstag som skedde förra lördagen så känner jag mig faktiskt mycket gladare nu, kanske är det såhär det ska vara? :) visst, du finns fortfarande i tankarna och så, men mår mycket bättre! är gladare nu och så :)


har förresten försökt lära mig spela gitarr, måste nog börja med att köpa en ny sträng till den :P och kanske stämma den ordentligt. OCH LÄRA MIG SPELA F! hur svårt kan de vara? kanske ska å över till piano ist, fast gitarr är ju så sjukt mycket mysigare! kanske borde hitta ngn som kan lära mig ist? haha!

även fast regnet öser ner och sommaren knappt finns kvar så har jag kvar mitt humör! jag har det helt okej faktiskt!

Dags att börja leva! :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Bra gumman <3 Kämpa på med Ffet ;)

2010-07-25 @ 19:45:54
URL: http://mainstraw.blogg.se/
Postat av: fägraa

jag har inte heller sett sex and the city filmen :O



härligt, underbart annika!

du ska skriva låååt till mig (a) :D när du lärt dig F ;)



puss på dig!<3

2010-07-25 @ 22:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0