fuck...

jag hatar detta, sitter helt ensam i skolan och har alla böcker och uppgifter hemma. allt går ju åt helvete. jag har fortfarande svenskan att läsa så ska väl dra mig ner mot rese, bussen går om en timme och alla i klassen har åkt hem, sorgligt. fan att man inte är 18 tidigare, så man kunde ha körkort och bil. dåp hade jag inte behövt sitta här just nu. fan, har ingen lust med skola imorgon heller. har mått dåligt varje morgon nu i veckan, kunde stannat hemma, men nejnje, jag går ändå... det är ju åt helvetes fel...

börjar må illa nui också, kul. dags att försöka ta sig ner till rese kanske. frisk luft kanske får mig att må lite bättre...

!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

munter

2010-03-25 @ 17:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0