frihet?

Jag vill ha dig, bara dig. det är därför jag inte låser mig vid något, för att den här gången ska jag vara fri, för att jag ska kunna få just dig... att göra det som hände för snart ett år sen så stort är helt otroligt! hur svårt ska det vara att bara glömma? kanske handlar om att jag inte accepterat min framtid än, att chansen till ett liv med dig kanske inte existerar i din planering? eller så handlar det kanske helt enkelt om att jag inte vill glömma? förstår så lite, men känner så mycket... jag tror inte heller att du vet eller förstår hur mycket jag tänker på dig, eller hur stor min längtan är efter just dig. om jag vågar så tänker jag chansa i sommar, för den här gången är jag redo, då är jag fri.


I'm stretching but you're just out of reach
You should know
I'm ready when you're ready for me
And I'm waiting for the right time
For the day I catch your eye
To let you know
That I'm yours to hold



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0