Älskade Ängel



Jag fattar det inte, du är borta.. hur kan just DU bara inte existera längre? jag tror inte på det. jag tänker tillbaka på alla minnen med dig och de kommer finnas föralltid, det är på det sättet som även du kommer leva för alltid. jag ska minnas dig som personen som gjort mig till den jag är idag. du var speciell, min första riktiga kärlek, därför kommer du alltid ha din plats i mitt hjärta.

vill även bara säga ett litet förlåt, jag skulle passat på när jag hade chansen, nu är det försent. 

Älskade ängel, det är vad du nu är. du har lämnat oss och du är nu där du vill vara. sprid ditt skratt bland stjärnorna och låt det eka på natthimmlen. vaka över oss och ta hand om alla som vi mister. vila i frid och sov gott vår älskade ängel. vi möts till sist igen.

<3


Kommentarer
Postat av: jennie

vila i frid. <3

2011-06-17 @ 20:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0